یکی از شرکت های مطرح سازنده فایبرسمنت، جایزه ای دیگر به لیست بلند افتخارات خود اضافه کرد ؛ این جایزه ارزشش  را دارد که در موردش هیجان زده شد. در یک نظرسنجی که اخیراً بین طرفداران محیط زیست صورت گرفت ،آنان به مواد ساختمانی محبوبشان رأی دادند و سایدینگ های این شرکت بالاترین رتبه را بدست آورد.

آیا به روشهایی که محصولات و متدهای ساختمانی شما را به صورت سبز و دوستدار محیط زیست برایتان تولید کند، فکر کرده اید؟

 

 

 از کاهش منابع مصرفی انرژی تا بهبود کیفیت هوای داخلی، تا کاهش وابستگی تان به منابع طبیعی، مراحل زیادی وجود دارد که می توانید آنان را طی کنید تا پولتان را صرفه جویی کرده و در کنار آن منابع طبیعی را حفظ کنید.  در اینجا ما 7 سوال را آماده کردیم که می توانید پیش از شروع پروژه تان از پیمانکار سبز خود بپرسید:

 

7- آیا محصولات بادوام هستند؟

فاکتورهای بیشماری در ساختمانهای سبز بکار برده می شوند، اما نکته مهم این است که اگر شما می خواهید روی محصول دوستدار محیط زیست خود سرمایه گذاری کنید، آن باید مدتهای طولانی بدون نیاز به جایگزینی زیادی دوام بیاورد. متوجه شدید، درست است؟ پس هنگام خرید مواد سبز، مواد با کیفیت و کارایی بالا را خریداری کنید. این محصولات از طرفدارانش تایید دریافت کرد زیرا در طول سالها تحت گرمای زیاد، اشعه UV ، طوفانها و رطوبت، کیفیت خود را حفظ کرده است.

 

6- آن ها از چه موادی ساخته شده اند؟

هنگامی که شما محصولات ساختمانی سبز را انتخاب میکنید،این بسیار مهم است که شما بدانید فرآورده و محصول شما از چه ترکیبی ساخته شده است.به طور کلی شما میخواهید از مواد طبیعی ، غیر سمی و قابل بازیافت استفاده کنید.شرکت های دوستدار محیط زیست نیز تلاش زیادی برای بازیافت مواد به کار رفته در محصولاتش میکند که یکی از آنان شامل بازیافت آب است که نه یکبار بلکه 4 بار انجام میشود!

 

5- آیا مواد مصرفی محلی هستند؟

در صورت توان ، ایده آل این است که از محصولات و موادی استفاده کنید که بصورت محلی ساخته شده باشند زیرا آنها برای اینکه به دست شما برسند، مسافت کمتری را طی کرده اند که این بدین معنی است که آلودگی هوای کمتر و مصرف سوخت پایین تری را داشته اند.بسیاری از شرکتهای سبز اندیش به این نکته توجه کرده و ساختمان های تولیدی بیشتری را برای پوشش بهتر بازارهای محلی در نظر گرفته است در نتیجه، این موضوع باعث شده که پیامدهای زیست محیطی کمتر شود و اقتصاد محلی نیز بهبود یابد. شرکتهایی را که با این سبک ذهنیت هستند را جست و جو و دنبال کنید .

 

 

 

4- آیا به خوبی طراحی شده اند؟

صرف این موضوع که یک محصول بر پایه دوستدار محیط زیست و خانواده شما طراحی شده باشد دلیل نمی شود که باید فاقد موارد زیباشناختی و جذابیت باشد. اگر شما فکر می کنید که سبز اندیشیدن، آپشن های طراحی تان را محدود می کند، پس پیش از آنکه تسلیم شوید به دنبال سایر محصولات دوستدار محیط زیست بگردید. شرکت های زیادی وجود دارند که مجموعه ای از استایلها ، رنگها و بافتهایی را عرضه میکند که از نظر زیبا شناختی تحسین شما را بر می انگیزد. با دقت به این خانه رویایی مقاوم در حومه شهر آسپر دقت کنید.

 

3- آیا محصولات ، مواد آلی فرّار از خود متصاعد می کنند؟

هنگام انتخاب رنگها یا پرایمرها، موادی که مواد آلی فرار(VOCs) های کمتری دارند را انتخاب کنید. محصولات با مواد آلی کمتر ، راهی ایده آل برای حفاظت از محیط زیست و محافظت سایدینگ از بخارات رنگها خواهد بود. فرایند تکنولوژی کالر پلاس ، تقریبا VOC های رنگ روی نمای بیرونی ساختمان شما از بین برده است زیرا روکشهای رنگ در کارخانه پخته شده اند. محصولات حاصل از این تکنولوژی عموماً از رنگهای پایه با دوام تر هستند. محصولات VOC پایین همچنین برای محیط زیست بیرونی ساختمان خصوصاً در مناطق حساس نظیر بیمارستانها  و مدارس نیز بسیار مهم هستند. در برخی ساختمانهای مهم(نظیر ساختمان راهبردی انرژی و محیط زیستLEED)، مواد مصرفی در داخل ساختمان باید تستهای آلودگی سختگیرانه ای را بگذرانند.

 

2- آیا در مدت زمان طولانی می توانید پول بیشتری پس انداز کنید؟

هنگامی که برای بازسازی سبزتان بودجه بندی می کنید، مقدار پولی را که در ماه طی سبز کردن ساختمان به دست می آید را محاسبه کنید(فکر کنید: قبض برق کمتر). انتخاب روشهای دوستدار محیط زیستی عموماً هزینه های چشمگیری برای شما خواهد داشت، اما اغلب این معنی را می دهد که در طی زمان طولانی پس اندازهای بزرگتری با زمان طولانی تر، کیفیت بالاتر و محصولی با کارایی بالاتر را خواهید داشت. برای پس اندازهای بیشتر، در مورد اعتبارهای مالیاتی و تخفیفاتی که برای ساختمان سبزتان می توانید در یافت کنید، بپرسید.

 

 

1- پس از پایان پروژه خانه سازی، چه بلایی سر زباله ها خواهد آمد؟

اینکه پس از پایان کار، موادی نظیر فلزات اوراق، چوبهای مستعمل و مواد شیمیایی بطور صحیح و با توجه به حفظ محیط زیست دور ریخته می شوند را با پیمانکارتان قطعی کنید. از شرکت در مورد نحوه دور ریختن مواد و اینکه آیا رویکردی در مورد پیشگامی در بازیافت دارند یا خیر، سوال کنید. همچنین می توانید چک کنید تا شاید بتوان مواد غیر مصرفی را به خیریه های محلی اهدا نمایید.

 

 پیوستن به پویش ساختمانهای سبز ممکن است ابتدا ترسناک به نظر بیاید، اما ترس به خود راه ندهید. هنگام تحقیق با کارشناسان صحبت کنید و با پیمانکاری که مواد ساختمانی سبز را می شناسد، کار کنید، دراین صورت می توانید آزادانه سوالاتی را که مشتاق دانستن جوابشان هستید را بپرسید و از آن مهم تر ، این خانه شما، خانواده شما و محیط زیست شما است.

 

ترجمه شده توسط شرکت سمیر از سایت jameshardie.com

کپی با ذکر منبع بلامانع است.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در نمای ساختمان

فایبر سمنت SCG Smart Board گزینه ای مناسب جهت نمای ساختمان های شهری و ویلایی میباشد که علاوه بر دارا بودن مزایای یک نمای خشک بو سبک امکان اجرای نما با طرح های مدرن و طرح های شمسه میسر میباشد.

پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد فرشته
پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد طرح CNC مدرن
پروژه اداری فرشته
نمای سمنت برد

فایبرسمنت دکوراتیو مودینا

فایبر سمنت دکوراتیو Modeena محصولی منحصر به فرد جهت نمایی متفاوت و مدرن میباشد. این محصول با سه طرح مختلف عرضه میگردد.

میگردد.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در دیوار خارجی

محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board کاربرد وسیعی در ساختمان دارند که از جمله آنها استفاده در دیوار خارجی و دیوار ضد حریق میباشد که تاثیر به سزائی در سبک سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات در زلزله ، سریع سازی ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد داشت.

پروژه استخر قهرمانی کرمانشاه
دیوار فایبر سمنت (دیوار ایستا) پروژه کرمانشاه
پروژه بورس
دیوار داخلی و خارجی ساختمان جدید بورس
دیوار خارجی پروژه ایران مال

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد فایبر سمنت در دیوار به صفحه سیستم دیوار مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
Call Now Button