درباره ما

شرکت توسعه تجهیز سمیر در سال 1386 همزمان با رشد و توسعه صنعتی سازی ساختمان و با دیدگاه قدم گذاشتن در این مسیر تاسیس گردید شرکت در بدو تاسیس اقدام به واردات مصالح نوین و تامین پروژه های ساختمانی نمود.

شرکت توسعه تجهیز سمیر تنها نماینده شرکت SCG در ایران میباشد که تامین انواع محصولات تولیدی این شرکت از جمله ورق های فایبر سمنت (سمنت برد) با نام تجاری SCG Smart Board را بر عهده دارد.

پرورش ایده ای نوآورانه در جهت بومی سازی این محصول و ابداع نماهای منحصر به فرد مانند نمای سمنت برد شمسه و همچنین تامین و اجرای پروژه هایی چون پروژه ایران مال ، ساختمان جدید بورس ، هواپیمایی ماهان و دهها پروژه شاخص دیگر از افتخارات ما می‌باشد.

اما در این میان شرکت ما مسئولیت های اجتماعی خود را از یاد نبرده و همواره در این مسیر میکوشد تا با ارائه محصولات سبز مانند فایبر سمنت برد (سمنت برد) در حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی در مصرف انرژی نقش خود را ایفا نماید.

جلب اعتماد مشتریان با ارائه محصولات و خدمات ممتاز ازاهداف اصلی ما بوده و این مهم را به عنوان اصلی ترین پشتوانه خود قلمداد مینماییم.

درباره شرکت SCG

شرکت SCG تایلند تولید کنننده ورق های فایبر سمنت SCG میباشد که از تاریخ تاسیس آن بیش از 100 سال میگذرد این شرکت با داشتن 24000 نفر پرسنل و دارایی بالغ بر 14.5 میلیارد دلار عنوان پنجمین شرکت بزرگ آسیای جنوب شرقی را یدک میکشد.

از دیگر افتخارات این شرکت میتوان به عناوین زیر اشاره نمود:

تاسیس شرکت: 1913 (104 سال قدمت)

برای 5 سال متوالی به عنوان شرکت برتر در میان شرکت های تولید کننده مصالح ساختمانی در بورس Dow Jones امریکا
از سال 2011 تا کنون جزء شرکت های gold list در بورس Dow Jones

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت SCG به سایت شرکت SCG مراجعه فرمائید.

در زیر فیلم کوتاهی در خصوص معرفی شرکت SCG , محصولات فایبر سمنت (سمنت برد) Scg Smart Board نمایش داده میشود.

error: Content is protected !!
Call Now Button