ایده هایی برای ذخیره سازی مفید با توجه به برترین آشپزخانه های سال 2017

فهرست مطالب

 

طراحی هوشمندانه یک آشپزخانه ، تمام قسمت ها واجزاء را به صورت کاملاً منظم سازماندهی می کند،به طوری که برخی از آنان در دسترس و برخی از آنان دور از چشم اند.

پرطرفدارترین عکس های سال راهکارهایی به ما می دهند و 50 آشپزخانه برتر که در سال 2017 بارگذاری شده است نیز ایده های مفید و سازنده ای را برای ذخیره سازی به ما پیشنهاد می دهند.

 ،در این مقاله تمرکزمان را روی ایده های مختلفی گذاشتیم تا آنان در میان آشپزخانه عالی و چشمگیر به نظر برسد.

از یخچال برای نوشیدنی ها با مکانی در دسترس برای همه مهمان ها تا طراحی هوشمندانه آبدارخانه با پوششی مخفی برای کارکردن ، آشپزخانه ها با ظاهری جذّاب و با کارآمدی قابل توجه با هم ترکیب شده اند.

کدام یکی از این قسمت ها را دوست دارید در خانه خود ببینید؟

 

ایستگاه جزیره ای برای نوشیدنی ها

این صاحبخانه به جای اینکه اجازه دهد فضای انتهایی جزیره آشپزخانه اش بیهوده تلف شود در آنجا یک یخچال برای نوشیدنی ها نصب کرده است تا مهمان ها همیشه دور آن جمع شوند.این ساز و کار بدون آنکه جلوی دست و پای آشپز را بگیرد باعث میشود مهمان ها خودشان نوشیدنی موردی علاقه شان را سرو کنند.

 

 

نمای انتهایی جزیره

کشوهای  انتهایی این جزیره دارای نمای شیشه ای میباشد .که صاحبخانه میتواند کتاب های آشپزی ، میوه ها ، پاستاها و آبنبات های رنگارنگ و یا هر چیز دیگر را در آنها به نمایش بگذارد همچنین قسمت انتهائی کشوها دارای فضای مجزا جهت ذخیره سازی معمولی است.

 

 

نقطه مرکزی در قفسه بندی

این قسمت از آشپزخانه وابسته به تغییرات ایده ذخیره سازی در انتهای جزیره آشپزخانه است.قفسه های غیر قابل انتقال در دو طرف صندلی های بلند اولین نقطه ای است که موقع وارد شدن به آشپزخانه دیده می شود.در این قفسه ها می توان وسایل مختلفی(در اینجا ظروف سفالی و ظروف شیرینی خوری) قرار داد.

پیشنهادی که این مکان به چشمان شما برای رفع خستگی تان می دهد بهتر از تکیه دادن به هر صندلی است.

 

 

کابینتی مخصوص لوازم سفره

این کابینت در ایرلند فضای ذخیره سازی بسیار مفیدی را در محل کار آشپزخانه شما برایتان به ارمغان می آورد.

فضا های ذخیره سازی این چنینی در انگلستان دیده می شود.این فضاها به جای آنکه در اتاقی جداگانه باشند اغلب در پشت دو درب کابینت اند که با عنوان  (larder)  شناخته می شوند.

در ها به سمت سیستم ذخیره سازی باز می شود ، با قفسه هایی در بالا و جایگاهی برای ادویه ها بر روی درب و کشوها یا صندوقچه هایی در پایین آن.

قفسه ها اغلب به اندازه کافی عمق دارند به طوری که هر کس با نگاهی اجمالی بتواند همه اشیاء داخل قفسه ها را ببیند.

این  (larder)دارای یک صفحه جلو آمده برای کار کردن و یک قفسه بلند برای وسایلی مانند میکسر است که بهتر است آن را در مرکز پخت خانه قرار دهیم.

 

 



کابینت های کشویی

هنگامی که کشوها قابلیت بیرون آمدن داشته باشند می توانند در این کابینت انگلیسی به کار روند و شما هم مجبور نیستید نگرانی برای برداشتن وسیله مورد نیاز خود داشته باشید و برای پیدا کردن آن کل کابینت را کاوش کنید.در طول زمانی که هر چیزی در کشوی شماست شیشه های کناری و جلویی به شما بیشترین دید ممکن را نسبت به وسایل داخل آن می دهد.

طراحی کابینت های صیقلی و براق نیز کارکرد خوبی در آشپزخانه های امروزی دارد.

 

 

درب های انبار آشپزخانه

اینجا یکی از دوست داشتنی ترین تمایلات به استفاده از انباری آمده است: باز کردن درب آبدارخانه.

چون درب های انبار آبدارخانه شما ریلی هستند و بر روی آن حرکت میکنند نیازی به فضای خالی جهت باز شدن درب ها ندارد و اجازه استفاده بهتر از فضا برای کارهای دیگر می دهد.همچنین درب هایی با عرض بیشتر میتواند استفاده از این انبار را آسان تر کند.

درب های این انبار نیز طرح مفهومی زیبایی را همراه رنگ خاکستری و پس زمینه مشکی ایجاد کرده است.

 

 

 

کشوهای زیر سینک

وسائل لوله کشی باید در زیر سینک آشپزخانه قرار بگیرد و حقیقتاً هم این فضا مکان خوبی برای ذخیره سازی و انبارش نیست و به ما حس وجود یک غار کوچک مرطوب در زیر سینک آشپزخانه مان را می دهد.

این کشو با یک برش هوشمندانه به تدریج این لوله کشی ها را احاطه کرده و آنان را پوشانده است و فضای در دسترس خوبی را در عین پوشش لوله ها به ما داده است.

 

 

 



روغن و لوازم آشپزخانه که به حالت کشویی بیرون می آیند

برای مثال دیگر درباره کابینت های آشپزخانه که به خوبی طراحی شده اند می توان به کابینت های باریکی که به حالت کشویی بیرون می آیند اشاره کرد.این کابینت ها معمولاً در دو طرف محدوده ای قرار می گیرند که مکرراً از آن برای آشپزی یا کار های دیگر بهره می گیریم.این کشوها مناسب برای روغن ها و همچنین وسایل آشپزخانه است و کار شما را برای آشپزی های پشت سر هم راحت میکند.

 

 

ترجمه شده توسط شرکت سمیر از سایت مجله HOUZZ

 

کپی با ذکر منبع بلامانع است.

 

 

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در نمای ساختمان

فایبر سمنت SCG Smart Board گزینه ای مناسب جهت نمای ساختمان های شهری و ویلایی میباشد که علاوه بر دارا بودن مزایای یک نمای خشک بو سبک امکان اجرای نما با طرح های مدرن و طرح های شمسه میسر میباشد.

پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد فرشته
پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد طرح CNC مدرن
پروژه اداری فرشته
نمای سمنت برد

فایبرسمنت دکوراتیو مودینا

فایبر سمنت دکوراتیو Modeena محصولی منحصر به فرد جهت نمایی متفاوت و مدرن میباشد. این محصول با سه طرح مختلف عرضه میگردد.

میگردد.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در دیوار خارجی

محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board کاربرد وسیعی در ساختمان دارند که از جمله آنها استفاده در دیوار خارجی و دیوار ضد حریق میباشد که تاثیر به سزائی در سبک سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات در زلزله ، سریع سازی ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد داشت.

پروژه استخر قهرمانی کرمانشاه
دیوار فایبر سمنت (دیوار ایستا) پروژه کرمانشاه
پروژه بورس
دیوار داخلی و خارجی ساختمان جدید بورس
دیوار خارجی پروژه ایران مال

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد فایبر سمنت در دیوار به صفحه سیستم دیوار مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button