چگونه یک پروژه تغییر دکوراسیون را شروع کنیم؟

فهرست مطالب

به شما تبریک میگویم،شما تصمیم گرفته اید تا دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید؛حالا چگونه؟

چه بخواهید اولین خانه خود را مبله و مجهز کنید و یا بخواهید خانه ای که سال ها در آن زندگی می کنید را نوسازی کنید ، تغییر دکور می تواند ابزار های چالش برانگیزی را در اختیار شما قرار دهد. تصمیمات هزینه بری که نتیجه آن ها میتواند شما را تا سال های سال تحریک کند و راضی نگه دارد.

ابتدا مشخص کنید که کدام سبک به نظرتان برای شما مناسب است.آیا شما بایدخودتان این کار را انجام دهید یا یک فرد حرفه ای را استخدام کنید؟چقدر باید هزینه کنید؟وچه مراحلی را باید طی کنید تا مطمین شوید که از نتیجه کار راضی هستید؟

در این قسمت من به شما تمام پروسه تغییر دکوراسیون؛از الهامات و ایده های اولیه تا طرح نهایی آن را معرفی خواهم کرد.

ما درباره انتخاب رنگ ها،خرید اثاثیه .و چینش آنان و اینکه جلوه آنان را در کجا کم و در کجا هزینه بیشتر کنید،صحبت می کنیم.

اما قبل از اینکه هر کاری انجام دهید به اطراف خود نگاه کنید.

 

 

نگاه انتقادی به خانه فعلی خود کنید.

چه چیز هایی از آن را دوست دارید؟کدام یک از آنها را نمی پسندید؟آیا احساس می کنید این حس ناشی از زیبا شناسی و خلاقیت موجود در دکور شماست؟آیا مناسب است؟آیا رنگارنگ است؟

از این نگاه ها را در کار خود استفاده کنید.چیز هایی که به آنان علاقه دارید رادر دکورتان تکرارکنید و چیزهایی که دوست ندارید را تنها به این دلیل که برایتان آشنا و از روی عادت است به کار نبرید.

 

لیست ایده آلی برای خود تهیه کنید.

اگر هزینه ها و مسائل مالی برایتان چندان اهمیتی ندارد هر کار و طرحی را که دوست دارید در خانه خود پیاده کنید را یادداشت کنید.سپس بفهمید که توان انجام کدام یک را دارید و کدام را نه.کدام یک را می توانید الان انجام دهید و برای کدام یک میتوانید صبر کنید.

اگر شما چنین لیست کلی نداشته باشید کار اولویت بندی برای شما بسیار سخت خواهد بود.

 

عکس جمع آوری کنید.

عکس های اتاق و خانه های مورد علاقه خود را جمع آوری کنید،حتی اگر تصمیم دارید یک طراح داخلی را استخدام کنید.این به طراح کمک میکند تا او سلیقه شما را بهتر بشناسد و یا اصطلاحاً مزه دهان شما را بهتر بفهمد.این کار را در یک روز و یک جستجو انجام ندهید بلکه برای گردآوری عکس های مورد نظرتان به خود چند هفته یا چند ماه فرصت دهید.ممکن است در این چند مدت سلیقه شما بهتر و کامل تر شود.برخی از این عکس ها از شما ملتمسانه میخواهند تا از آنان بهره ببرید واستفاده کنید.این عکس ها ممکن است در روز اول شما را مجذوب خود کند ولی در بیست وسومین روز برای شما بسیار معمولی به نظر برسد.

 

 

شریک زندگی خود را نیز درگیر کنید.

در بسیاری از زوج ها دیده میشود که یکی از آنان نسبت به دیگری علاقه بیشتری به دکوراسیون دارد. دیگری باید بگوید:چه چیز هایی را دوست داری یا نداری؟زیرا به محض اینکه شروع به خرید چیز هایی می کنیدخانم یا آقایی که هیچ نظری نداشته سریع نظری میدهد.مقداری زمان با او صرف کنید حتی اگردر مراحل اولیه این کار  مثل نگاه کردن به عکس های معماری داخل خانه ها باشد.

یک یا دو ساعت را پشت کامپیوتر بگذرانید و با یکدیگر به برخی از عکس ها توجه و درباره آن صحبت کنید.

به هر اتاقی که توجه می کنید و میبینید درباره آن ازهمسرتان سوال کنید.چه چیز هایی در این اتاق را دوست داشتی؟چه چیزی در این اتاق باب سلیقه تو نبود.شما میتوانید عکس هارا به طور مستقل از همسرتان جدا کنید و بعد از آن بنشینید و آنان را با یکدیگر مقایسه کنید و ببینید چه چیز هایی را انتخاب کرده اید.هنگامی که عکس های منتخب خود را با یکدیگر میبینید تفاوت ها وشباهت های بین انتخاب های خود و همسرتان سریع آشکار میشود.



 

 

من نمیدانم چه چیزی را دوست دارم؟

برای بسیاری از مردم بسیار سخت است که بخواهند به درستی بیان کنند که دقیقاً چه چیزی میخواهند.اجازه ندهید که به دردسر بیافتید بلکه این کار را به عهده عکس هایی که انتخاب کرده اید بگذارید تا آنان این اطلاعات را برای شما منتقل کنند.به مشخصات این راهنما بارها و بارها توجه کنید.نوع اثاث منزل ، پالت های رنگ ، الگوها ، مصالح و همچنین مقذار اثاث هر اتاق.بگذارید این مشخصات شما را راهنمایی کنند.بسیاری از مردم دارای سطح مناسبی از شناخت خانه ها هستند.آنها می دانند که به چه اتاقی علاقه دارند و کدام اتاق را دوست ندارند.اگر چه سرمایه گذاری بر روی محدوده هایی که منطقه راحتی شما نیستنند در هر زمان خوب است اما بعید است شما از زندگی در یک فضای معاصر مینیمالیستی لذت ببرید اما اگر غریزه طبیعی شما به سمت فضا های فرانسوی است ، پس به آن اعتماد کنید.

 

نگاه دیگری به اطراف خود بیاندازید.

لیستی از تمام قطعات مهم خود تهیه کنید سپس مشخص کنید که کدام یک از آنان باید بمانند و کدام یک باید از خانه خارج شوند.یادتان باشد که اگر به وسیله روکش شده ای علاقه دارید ولی از پارچه آن متنفرید میتوانید روکش آن را عوض کنید.وسایل چوبی را نیز میتوانید رنگ کنیدو یا به آن جلا دهید اگر وسیله ای را به ارث برده اید و برای شما ارزش احساسی بالایی دارند اما تحمل دیدن آن را ندارید باید بدانید که :

 زندگی خیلی  کوتاه تر از آن است که مجبور باشید با چیز هایی که دوست ندارید زندگی کنید.

 

 

 همه کار ها در یک مرحله یا چند مرحله مختلف؟

اگر شما بودجه ای دارید که میتوانید با آن همه کار ها یکباره انجام دهید در هر حال آن کار را انجام دهید.اگر میخواهید همه پروسه تغییر دکوراسیون را در یک مرحله به انجام برسانید والان نمیتوانید مبلغ آن را بپردازید بهتر است پول خود را جمع کنید تا بعدا تمام کارهارا در یک مرحله انجام دهید.

اگر شما نمیتوانید تمام اینکار ها را در یک مرحله انجام دهید و برایتان مهم نیست که هر یک در زمان های یکسانی به انجام برسد بهتر است شما پروژه خود را در چند مرحله مختلف انجام دهید.قبل از اینکه به اتاق بعدی بروید کار یک اتاق را به طور کامل به پایان برسانید.این بهتر از آن است که که تکه کوچکی از کار  را در یک اتاق و تکه دیگری را در اتاقی دیگر اجرا کنید.

نظر ما این است که زندگی در یک اتاق نیمه کاره برای اکثر مردم حس خوبی را نمی آفریند ما فکر میکنیم که بهتر است صبر کنید و پروژه خود را در چند مرحله مختلف انجام دهید.

 

ترجمه شده توسط شرکت سمیر از سایت مجله HOUZZ

 

کپی با ذکر منبع بلامانع است.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در نمای ساختمان

فایبر سمنت SCG Smart Board گزینه ای مناسب جهت نمای ساختمان های شهری و ویلایی میباشد که علاوه بر دارا بودن مزایای یک نمای خشک بو سبک امکان اجرای نما با طرح های مدرن و طرح های شمسه میسر میباشد.

پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد فرشته
پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد طرح CNC مدرن
پروژه اداری فرشته
نمای سمنت برد

فایبرسمنت دکوراتیو مودینا

فایبر سمنت دکوراتیو Modeena محصولی منحصر به فرد جهت نمایی متفاوت و مدرن میباشد. این محصول با سه طرح مختلف عرضه میگردد.

میگردد.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در دیوار خارجی

محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board کاربرد وسیعی در ساختمان دارند که از جمله آنها استفاده در دیوار خارجی و دیوار ضد حریق میباشد که تاثیر به سزائی در سبک سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات در زلزله ، سریع سازی ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد داشت.

پروژه استخر قهرمانی کرمانشاه
دیوار فایبر سمنت (دیوار ایستا) پروژه کرمانشاه
پروژه بورس
دیوار داخلی و خارجی ساختمان جدید بورس
دیوار خارجی پروژه ایران مال

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد فایبر سمنت در دیوار به صفحه سیستم دیوار مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button