دوازده تغییر در دکوراسیون منزل که شما را ورشکست نخواهد کرد

فهرست مطالب

منزلتان را با 12 نوآوری که باعث ورشکستگی شما نخواهند شد، نونوار کنید.

از روزهای مناسب کاری در فصل تابستان نهایت استفاده را با نواوری در منزل ببرید و به دنبال راههایی برای نوسازی منزلتان همراه با آرامش وضعیت ذهنی خودتان باشید. برای شروع، ما در اینجا دوازده روش از روشهای ساده و مقرون به صرفه برای استفاده دوباره از دکورهای قدیمی منزل برای دمیدن روحی تازه به اتاقتان و فقط با یک خرید ساده را به شما پیشنهاد می دهیم تا منزلتان را نو نوار نمایید.

1- گیاهان را اضافه نمایید.

به یک فضای داخلی با گیاهان زنده طراوت ببخشید. آوردن حتی یک گلدان تکی از یک گونه نظیر فیکوس برگ ویلونی(Ficus lyrata)که در تصویر نشان داده شده، به اتاق نشیمن شما یک جان تازه و یک موقعیت سبز مطبوع ارائه می دهد. بیشتر گیاهان آپارتمانی محبوب نظیر فیکوس(ficus)، سرخس(ferns) و فیلودندرون(philodendrons)در نور غیر مستقیم و کم بهتر رشد می کنند. نقطه ای در کنار پنجره جایی که گیاه حداقل 4 تا 6 ساعت نور خورشید را به صورت غیر مستقیم در یافت می کند، انتخاب نمایید. غالب گیاهان گوشتی و کاکتوس ها حداقل به 6 ساعت نور آفتاب مایل نیازمندند.

تاثیر گیاه بر نمای خانه

 

2- قاب عکس ها را دوباره مرتب کنید.

به جای خرید وسایل جدید برای پر کردن فضای خالی دیوارها، با همان عکسها و چیزهای هنری که قبلا داشته اید، کار کنید اما آنها را به شکلی جدید و به روشی جذاب ترکیب نمایید. به عنوان مثال، با برداشتن همه قاب عکسهای ایستاده از روی میزها، عسلی یا قفسه کتابها، جای زیادی باز کنید. برای داشتن دیواری همانند یک گالری هنری ، وسایلی که بیشتر حالت دستچین و شخصی هستند را با هم ترکیب کنید.

نحوه چینش فاب عکس

 

3- اجازه دهید که نور وارد شود.

در طی تمامی ماههای سال، در معرض نور خورشید قرار گرفتن به هر شکل می تواند به ما کمک کند که از دلگیری فضای منزل جلوگیری نماییم. با بالا دادن پرده ها یا تعویض پرده های ضخیم با انواع توری می توانید نور خورشید را وارد اتاق کنید. رنگ های روشن دیوارها، روتختی های سفید و لوازم پراکنده همچنین می توانند کمک کنند که اتاق روشن تر و تازه تر به نظر برسد.

تاثیر نور بر نمای خانه

 

4-دکور خانه را طراوت ببخشید.

برای دادن نمایی تازه برای سال جدید، به سراغ سفیدهای روشن، کرم ، آبی روشن و متالیک ها بروید. از آنجائیکه دکورهای کوچک و نقلی وارد حیطه “بیشتر، زیادتر است” که رویکردی مینی مالیستی محسوب می شود، قرار می گیرند- نظیر انتخاب یک رنگ برای اشیاء دکوری و حفظ آن به صورت پراکنده- می تواند احساس پرخوری بعد از یک روز تعطیل را به احساسی سبک و تازه تبدیل نماید. در این تصویر شمع های سفید و شاخه های کوچک گل سفید در گلدانهای شیشه ای، یک شاهکار دوست داشتنی و ساده را خلق کرده است.

تاثیر دکور بر نمای خانه

 

5- مبلمانهای قدیمی را با یک رنگ روشن، دوباره رنگ آمیزی کنید.

به روز نمودن مبلمان قدیمی با پوششی از یک رنگ تازه، یکی از اقتصادی ترین روشها برای دادن تصویری کاملا متفاوت به یک فضای قدیمی می باشد. برای افزودن انرژی بیشتر به یک اتاق، یک رنگ تند و شاخص نظیر سبز چمنی(Kelly green) یا زرد آفتابی(sunny yellow) را انتخاب کنید. اگر پس از چند سال از رنگ مبلمان خسته شدید و یا دیگر با رنگ دکوراسیون اتاقتان هماهنگ نبود، همیشه می توانید آن را با یک رنگ هوشمندانه تر تجدید نمایید.

تاثیر رنگ بر نمای خانه

 

6- از چراغهای کوچک برای تزئین اتاق ها استفاده ای متفاوت کنید.

کمی از ریسه های چراغ های سفید را بیرون بیاورید تا از آن برای تزئین اتاق ها استفاده کنید. چراغها را به نخ بکشید تا در فضاهای کم نوری مانند گوشه دنج مطالعه ، زیر پلکان ورودی خانه یا زیر قسمت بالایی یک تختخواب چند طبقه در اتاق کودک، نوری لطیف ایجاد کنید.

چراغ های کوچک در نمای خانه

 

7-چیدمان مبلمان را تغییر دهید.

برای داشتن یک چشم انداز کاملا متفاوت، تغییر چیدمان مبلمان فعلی تان را امتحان کنید. جهت مبل راحتی را به یک سمت جدید تغییر دهید یا نقشه اتاق نشیمن را برعکس کنید. با خارج کردن هر گونه وسیله ای که دیگر استفاده ای ندارند یا آنهایی که باعث به هم ریختگی اتاقهای شلوغ می شوند و حتی با اهدا کردن یا فروششان، یک قدم فراتر بروید.

تاثیر دکور بر نمای خانه

 

8- ساماندهی، ساماندهی، ساماندهی

روزی 5 دقیقه برای نظافت وقت صرف کنید و کاغذها، لوازم و آیتم های پخش و پلای موجود در همه جا را نظافت نمایید. این کار ممکن است خیلی کار مهمی به نظر نیاید، اما می تواند میز کار شما را ساماندهی کرده ، یک سطح هموار برایتان فراهم کند یا قفسه کتابهایتان را برایتان قابل تشخیص نماید. پس از یک هفته، همین 5 دقیقه در روزی که برای نظافت وقت صرف نموده اید، فضایی تمیز تر و آرام تر را برای شما به ارمغان می آورد.

ساماندهی نمای خانه

 

9- میزتان را قابل تشخیص نمایید.

با نظافت لیست کارهای ضروری آخر هفته، قبض ها و تکه های کاغذ های کادو، پایه و اساس نظم و ترتیب را برای ماههای پیش رو بسازید.به عنوان مثال، یک نقطه را برای کاغذهای وارد شونده به منزل در نظر بگیرید. اگر کاغذها به صورت اتفاقی به این طرف و آن طرف انداخته شوند، می توانند در میزتان یک آشفتگی ایجاد کنند و هنگام نیاز به آنها پیدا کردنشان مشکل باشد. هنگام ورود یک نامه، قبض یا کاغذ کادو به درون خانه، آنها را در جایی به جز نقطه ای که برای کاغذهای ورودی به خانه مشخص کرده اید، قرار ندهید. همچنین برای جمع آوری آیتمهای پخش و پلا و مخفی کردن مواد و لوازم بسته بندی که می توانند به هم ریخته به نظر برسند از جعبه ها، سبدها و قوطی ها استفاده کنید.

میز در نمای خانه

 

10-به قفسه کتابهایتان یک رنگ تقویت شده بدهید.

قفسه های کتاب را با یک رنگ روشن یا کاغذ دیواری دگرگون کنید. یک ترکیب رنگین کمانی یا یک رنگ کرم تنها را انتخاب کنید تا تصادم غیر قابل انتظار رنگها را در اتاق نشیمن تجربه کنید. پس از خشک شدن کامل رنگها، کتابها را به قفسه ها برگردانید و برای دادن تنوع بیشتر، نگهدارنده های کتاب، گیاهان گلدانی و سایر لوازم را نیز اضافه نمایید.

رنگ بر قفسه کتابخانه ها

 

11 – سهم میوه های تازه و گیاهان را بالا ببرید.

با تهیه اسنک های سالم آماده مثل آب خوردن افراد را جذب نمایید. کاسه های میوه ای که روی میز یا اطراف درب ورودی قرار داده شده اند راهی عالی برای وسوسه کردن اعضای خانواده به برداشتن تکه ای از آنها به جای یک برگ چیپس در راه خروجشان از در خواهد بود.

میوه های تازه

 

12- به فصل نو خوشامد بگویید.

با آوردن چیزی تازه و مخصوص فصل تابستان نظیر یک شاخه جوانه زده، یک دسته گل یا گلدان گل کاغذی(Narcissus papyraceus) به خانه، به همه یاد آوری کنید که فصلی نو در راه آمدن است.

 

ترجمه شده توسط شرکت سمیر از سایت مجله HOUZZ

 

کپی با ذکر منبع بلامانع است.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در نمای ساختمان

فایبر سمنت SCG Smart Board گزینه ای مناسب جهت نمای ساختمان های شهری و ویلایی میباشد که علاوه بر دارا بودن مزایای یک نمای خشک بو سبک امکان اجرای نما با طرح های مدرن و طرح های شمسه میسر میباشد.

پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد فرشته
پروژه تجاری فرشته
نمای سمنت برد طرح CNC مدرن
پروژه اداری فرشته
نمای سمنت برد

فایبرسمنت دکوراتیو مودینا

فایبر سمنت دکوراتیو Modeena محصولی منحصر به فرد جهت نمایی متفاوت و مدرن میباشد. این محصول با سه طرح مختلف عرضه میگردد.

میگردد.

MODEENA

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در دیوار خارجی

محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board کاربرد وسیعی در ساختمان دارند که از جمله آنها استفاده در دیوار خارجی و دیوار ضد حریق میباشد که تاثیر به سزائی در سبک سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات در زلزله ، سریع سازی ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد داشت.

پروژه استخر قهرمانی کرمانشاه
دیوار فایبر سمنت (دیوار ایستا) پروژه کرمانشاه
پروژه بورس
دیوار داخلی و خارجی ساختمان جدید بورس
پروژه ایران مال
دیوار خارجی پروژه ایران مال

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد فایبر سمنت در دیوار به صفحه سیستم دیوار مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button