معرفی

فایبر سمنت یا سمنت برد ترکیبی منحصر به فرد و بدون آزبست است که در آن الیاف سلولوز با بافتی از سلیکات و سیمان یکپارچه شده تا با بهره گیری از تکنولوژی اتوکلاو محصولی با ثبات و دوام طولانی در تمامی شرایط اقلیمی حاصل گردد.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ساخت و ساز همواره استفاده از مصالح سبک ، صنعتی و سازگار با ساخت و ساز خشک مورد توجه بوده است که در این میان  فایبرسمنت (سمنت برد) با قابلیت های فراوان دز استفاده در نمای ساختمان، دیوار های داخلی و خارجی، کف و سقف گزینه ای ایده آل برای مهندسین و کارفمایان میباشد  یکی از خصوصیات برتر سمنت برد عدم آسیب رسانی رطوبت به این محصول میباشد بنابراین میتوان از آن در محیط های مرطوب ساختمان استفاده نمود.

عنوان اسلاید
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

از خصوصیات منحصر به فرد سمنت برد می توان به انعطاف پذیری آن اشاره نمود که امکان ایجاد سطوح قوس دار در نمای ساختمان را فراهم میسازد این امر امتیاز ویژه ای به معماران و طراحان جهت استفاده در نماهای مدرن و سطوح دکوراتیو خواهد داد. شایان ذکر است سطوح قوس دار بسته به ضخامت بدون خیس کردن پانل از شعاع 1 تا 8 متر ایجاد میگردد.

مقاومت بالا در برابر آتش از دیگر امتیازات فایبر سمنت SCG Smart Board میباشد ، دیوار های اجرا شده توسط این محصول میتوانند تا 4 ساعت مقاومت در برابر آتش را فراهم آورند برای اطلاع از جزئیات دیوار های مقاوم در برابر آتش به صفحه گواهینامه ها و استاندارد ها بخش مقاومت در برابر آتش مراجعه فرمائید.

تضمین کیفیت محصولات  SCG Smart Board از طریق انجام تست های گوناگون و تخصصی طبق استاندارد های بین المللی (EN 12467) توسط مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی انجام پذیرفته و گواهینامه فنی اخذ گردیده است برای اطلاع از جزئیات این آزمون و سایر آزمون های فایبر سمنت SCG Smart Board به صفحه گواهینامه ها و استاندارد ها ، بخش گواهینامه فنی مراجعه فرمائید.

 محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board با ضمانت 10 ساله شرکت SCG ارائه میگردد.

ابعاد ورق های فایبر سمنت ساده و محل کاربرد

 

نام محصولضخامت (میلیمتر)کاربرد
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر4 و 6 سقف کاذب
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر8 دیوار داخلی و خارجی ، دیوار ضد حریق
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر10 و 12 نما ، دیوار داخلی و خارجی ، دیوار ضد حریق
فایبر سمنت ساده به ابعاد 120×240 سانتیمتر18کف سازه ای

 

خصوصیات فنی ورق فایبر سمنت SCG Smart Board

 

مشخصه فنیمقداراستاندار
کلاس ورق سیمانیAEN 12467
مدول گسیختگی (مقاومت خمشی) در حالت اشباع شده در آب>10 مگاپاسکالEN 12467
مدول الاستیسیته>6400 مگاپاسکالASTM C1185
وزن مخصوص1350 kg/m3ASTM C1185
میزان جذب آب<22%
ضریب انتقال حرارت K0.35 W/mkASTM C117
میزان جذب صوت SCT (بسته به ساختار دیوار)40- 35 دسیبلBS 2750
غیر قابل اشتعال و غیر قابل سوختنPassBS 476 part 5 ,6 & 7
افزایش ابعاد پس از 24 ساعت غوطه ری در آب0.12 %

 

 
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کلاسه بندی و رده مقاومتی سمنت برد بر اساس استاندارد EN به این صفحه مراجعه فرمائید.
 
 جهت مشاهده فیلم مربوط به مقایسه کیفیت فایبر سمنت SCG Smart Board به این صفحه مراجعه فرمائیدئید.

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در نمای ساختمان

 

فایبر سمنت SCG Smart Board گزینه ای مناسب جهت نمای ساختمان های شهری و ویلایی میباشد که علاوه بر دارا بودن مزایای یک نمای خشک و سبک امکان اجرای نما با طرح های مدرن و طرح های شمسه میسر میباشد

فایبر سمنت SCG Smart Board گزینه ای مناسب جهت نمای ساختمان های شهری و ویلایی میباشد که علاوه بر دارا بودن مزایای یک نمای خشک و سبک امکان اجرای نما با طرح های مدرن و طرح های شمسه میسر میباشد

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در دیوار خارجی

 

محصولات فایبر سمنت SCG Smart Board کاربرد وسیعی در ساختمان دارند که از جمله آنها استفاده در دیوار خارجی و دیوار ضد حریق میباشد که تاثیر به سزائی در سیک سازی، افزایش ایمنی و کاهش تلفات در زلزله ، سریع سازی ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد داشت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد فایبر سمنت در دیوار به صفحه سیستم دیوار مراجعه فرمائید

نکات کلیدی نصب فایبر سمنت در نمای ساده

استفاده از ورق فایبر سمنت SCG Smart Board در کف باربر

مقاومت خمشی بالا و ضد رطوبت بودن محصول فایبر سمنت SCG Smart Board موجب کاربرد وسیع این محصول در تمامی نقاط ساختمان از جمله کف گردیده است این محصول با ضخامت 18 میلیمتر ظرفیت باربری تا 1000 کیلوگرم بر متر مربع را دارا میباشد برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش فایبر سمنت کف باربر مراجعه فرمائید.

 

جهت اطلاع از قیمت محصولات فایبرسمنت طرح چوب SCG Smart Board با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمائید.

error: Content is protected !!
Call Now Button