معجزه ای به نام ترکیب رنگ؛تغییری ساده،نتیجه ای باور نکردنی!

فهرست مطالب

انتخاب رنگ: مشاهده نمایید که چگونه 3 طرح رنگ متفاوت ،یک آشپزخانه را تغییر می دهند.

طراحی به نحوی انجام شده که آشپزخانه در برابر تمامی رنگها انعطاف پذیر باشد، این آشپزخانه به راحتی تغییرات رنگی مختلف را کنترل می کند. 

طراح این فضا می گوید: نصیحت اول من هنگام طراحی به کمک رنگهای تند و جسورانه این است که ابتدا از رنگ های خنثی برای آیتم هایی گران قیمت و غیر قابل قابل تغییر(مانند کف، رویه پیشخوانها، کابینت ها و مبل های بزرگ) استفاده کنید،سپس برای آیتم های ساده تر و آنهایی که برای تعویض در دسترس تر هستند (مثل پارچه ها  و لوازم تزیینی) به سراغ رنگها بروید. ملاحظه کنید که چگونه یک تغییر ساده در رنگ دیوارها و پارچه ها، این آشپزخانه رنگی را متحول کرده است.

به عنوان یک علاقه مند به رنگ های تند، من عمداً آشپزخانه قبلی خودم را که (در اینجا نشان داده شده است) به نحوی برنامه ریزی کردم که آزمایشگاهی برای انفجار رنگها باشد. ایده من به این صورت بود: برای عناصری که نمی خواستم زیاد آنان را دستکاری کنم رنگ مایه های خنثی(سایه هایی از قهوه ای، خاکستری، سفید و سیاه) را به کار بردم اما با رنگ دیوار و کابینت وسطی(جزیره) و همچنین پارچه های مبلمان مستقر در فضای ناهارخوری حسابی خوش بگذرانم.

 این آرایش رنگی پرهیجان، چیزی است که من به وجود آوردم!

نگاهی بیندازید: دیوار پشتی با رنگ Parakeet و جزیره وسطی با Larchmere رنگ شده اند.

گزینه 1: خنثی همراه با یک درگیری

در اینجا طرحی را ملاحظه می کنید که رنگ های گرمتر را در فضا درگیر نموده است. رنگ دیوار ، یک خاکستری گرم ملایم است که خیلی با رنگ کفِ بتونی شکل و رویه کوارتز کابینت ها متفاوت نیست، اما کابینت وسطی کمی شور و شوق نارنجی تند را پیدا کرده است.

نگاهی بیندازید:دیوار پشتی با رنگ Frappe و جزیره وسطی با Autumn gala رنگ شده اند.

گزینه 2: تعادل گرم و سرد

این رنگ آمیزی ترکیبی مساوی از رنگ های سرد و گرم را به نمایش می گذارد. رنگ صورتی آلوچه ایِ جذاب برای دیوار انتخاب شده و جلوی کابینت ها نیز از رنگ گردوییِ آمریکایی گرم  است که با کابینت وسطیِ تقریباً سیاه ، تضاد خوبی پیدا کرده است. دیوار پشتی و رنگ های جزیره وسطی تقریباً تیره هستند اما به دلیل اینکه سایر فضا روشن و پرنور است،این مقدار از رنگ تیره، خیلی فضای سنگینی را ایجاد نمی کند.

نگاهی بیندازید: دیوار پشتی با رنگSummer Plum و جزیره وسطی با Iron Mountain رنگ شده اند.

گزینه 3: تصویر تک رنگ هنوز دراماتیک است

و در نهایت ما به یک طراحی عالی برمی گردیم. این طرح تعدادی از سایه های خاکستری را به نمایش می گذارد. دیوار پشتی رنگ سورمه ای شسته شده دیوار پشتی را در بر می گیرد و جزیره وسطی که از آبی- خاکستریِ روشن تر است شبیه به جین رنگ و رو رفته می ماند. این موضوع همچنان نیز دراماتیک است اما رنگهای انتخاب شده کیفیتی خنثی دارند که نمای کلی را ملایم تر از گزینه قبلی می کند.

نگاهی بیندازید: دیوار پشتی با رنگ Stiffkey Blue و جزیره وسطی با Parma Gray  رنگ آمیزی شده اند.

ترجمه شده توسط شرکت سمیر از سایت مجله HOUZZ

کپی با ذکر منبع بلامانع است.

مطالب مرتبط:

منطق رنگ : گرم و سر حال مثل نارنجی…

دوازده تغییر در دکوراسیون منزل که شما را ورشکست نخواهد کرد.

ترکیب رنگ ها در نمای ساختمان، نمای یک خانه را در 3 رنگ متفاوت ببینید.

نقش عایق حرارتی در زیر سطح نمای فایبر سمنت برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button